DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

2022-12-01, Dominika Antas

Deklaracja dostępności strony Platforma zamówień publicznych


Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony Platforma zamówień publicznych (link: http://zamowienia.um.warszawa.pl/).
• Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01

Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
• nie wszystkie pola formularzy posiadają etykiety,
• w niektórych elementach występuje bardzo niski kontrast pomiędzy kolorem tekstu
i tła,
• do zaznaczania niektórych treści użyto jedynie wyróżnienia kolorem,
• część plików nie jest dostępnych cyfrowo.

Wyłączenia
Brak wyłączeń.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
• Deklarację sporządzono dnia: 2022-03-22
• Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-11-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej nie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:
• Agata Samoć
• e-mail: sekretariat.BZP@um.warszawa.pl
• telefon: 22 443 14 00
Każdy ma prawo:
• zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
• dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
• wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
• organ nadzorujący: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
• e-mail: kontakt@um.warszawa.pl
• telefon: 22 443 08 00
• adres: plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich (link: https://bip.brpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich).
Dostępność architektoniczna
Szczegółowe informacje o dostępności architektonicznej każdej z siedzib Urzędu m.st. Warszawy znajdują się na stronie internetowej miasta pod adresem: https://wsparcie.um.warszawa.pl/dostepnosc-budynkow


https://wsparcie.um.warszawa.pl/dostepnosc-budynkow


Klucz tooltipa:

# PL:

# EN:

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka kodów

  Numer Nazwa