Wykonanie przeglądu i konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Ursus w Warszawie.

  • Numer postępowania UD-XI-WIR/2/2025
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP - Tablica Ogłoszeń
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    Usługa przeglądów wraz z konserwacją instalacji elektrycznych i oświetleniowych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Ursus w Warszawie, wymienionych w załączniku nr 3 do ogłoszenia. Wykonywanie napraw i usuwanie awarii instalacji elektrycznych i oświetleniowych w w/w obiektach.
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Wartość progowa zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia wyłączonego z PZP
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-21 12:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Adres www/e-mail, pod którym należy złożyć wnioski/oferty drogą elektroniczną (jeżeli dotyczy):
    ursus.urzad@um.warszawa.pl
    Adres, pod którym należy złożyć oferty w formie papierowej (jeżeli dotyczy):
    Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, Plac Czerwca 1976 r. nr 1, 02-495 Warszawa
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-22 12:00
    Miejsce otwarcia ofert (jeżeli dotyczy):
    Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, Plac Czerwca 1976 r. nr 1, 02-495 Warszawa
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-01-14
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Pierwotne dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-01-14 11:39 -
    icon 0_ogłoszenie_WIR_2_2025.pdf 2025-01-14 11:39 570 KB
    icon 1_opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 2025-01-14 11:39 743 KB
    icon 2_umowa_wzór.pdf 2025-01-14 11:39 597 KB
    icon 3_wykaz_placówek.pdf 2025-01-14 11:39 427 KB
    icon 4_formularz ofertowy.docx 2025-01-14 11:39 16 KB
    icon 5_formularz_cenowy.xlsx 2025-01-14 11:39 27 KB
    icon 6_wykaz_osób.docx 2025-01-14 11:39 19 KB
    icon 7_klauzula_informacyjna_RODO.docx 2025-01-14 11:39 58 KB
    icon 8_oświadczenie.doc 2025-01-14 11:39 46 KB
    icon Klauzula informacyjna o obowiązywaniu Procedury zgłoszeń wew..pdf 2025-01-14 11:39 521 KB

    Zmiana dokumentów zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-01-16 13:27 -
    icon 5_formularz_cenowy_zaktualizowany.xlsx 2025-01-16 13:27 27 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa