Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. „100 nowych ławek dla Bielan”

  • Numer postępowania UD-III-WZP.271.10.2025.MMA
  • Typ postępowania Postępowanie unijne
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg nieograniczony

    Ogłoszenie

    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Tak
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-05-23 10:00 (Pozostało: 26 Dni 18 Godzin 2 Minut)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-05-23 10:15
    Czy Zamawiający zamierza zastosować aukcję elektroniczną:
    Nie
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-04-25
    Termin zakończenia postępowania:
    --
    Zaszyfrownanie (dodanie dokumentu lub zapisanie oferty)

    Nadaj dowolne, własne hasło, którym zostanie zaszyfrowana oferta oraz wszystkie załączone dokumenty.

    Uwaga! Zapamiętaj hasło - wymagane ono będzie przy ponownym złożeniu oferty oraz do jej podglądu.

    Jeżeli zapomniałeś hasła wycofaj i/lub usuń ofertę, co umożliwi Ci nadanie nowego hasła oraz ponowne wprowadzenie oferty do systemu.

    Tego hasła nie musisz podawać Zamawiającemu. Zamawiający do momentu otwarcia ofert nie ma wglądu do Twojej oferty.

    Opis:
    Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny, korzystając z narzędzia ESPD. W przypadku wyboru tej opcji, Wykonawca nie musi załączać plików XML lub innych formatów. System automatycznie prześle wypełnione dane na Formularzu JEDZ do Platformy zakupowej Zamawiającego.
    Typ: *
    Załącznik: *

    Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania
    o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania
    zamówień publicznych w całej UE.

    Dzięki ESPD oferenci nie muszą już przedstawiać pełnej dokumentacji dowodowej i różnych formularzy stosowanych dotychczas w przetargach unijnych,
    co oznacza znaczne uproszczenie dostępu do potencjalnych zamówień transgranicznych.

    Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej. Kliknij w przycisk "Uzupełnij JEDZ"

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-04-25 15:36 -
    icon Ogłoszenie o zamówieniu.pdf 2025-04-25 15:36 108 KB
    icon SWZ_dostawa_ławek.docx 2025-04-25 15:36 155 KB
    icon Załącznik nr 1 do SWZ - Wykaz dokumentów poprawiony.xlsx 2025-04-25 15:36 28 KB
    icon Załącznik nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.zip 2025-04-25 15:36 86 KB
    icon Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawców dot. przesłanek wykluczenia z art 5k.docx 2025-04-25 15:36 31 KB
    icon Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dot przesłanek wykluczenia z 5k.docx 2025-04-25 15:36 29 KB
    icon Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy, Wykonawców w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5.docx 2025-04-25 15:36 27 KB
    icon Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie o aktualności informacji oświadcz z art.125 ust.1 ustawy PZP oraz podstaw wskazanych przez Zamawiającego.docx 2025-04-25 15:36 27 KB
    icon Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz dostaw.docx 2025-04-25 15:36 27 KB
    icon Załącznik nr 8 do SWZ- Propozycja treści zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów.docx 2025-04-25 15:36 29 KB
    icon Załącznik nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - 100 nowych ławek.docx 2025-04-25 15:36 4.75 MB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa